Cudowne zagadnienia z anglika i nowe Dream Dance Vol.51

3 marca 2009 at 23:05 (Muzyka, Prywatne ;d)

Dzisiaj nie był mój dzień.. chuj z matmy.. chuj z polskiego.. słodko xd

Potem konspiracja i kolejne wykręty, bo musiałem się spotkać z Paulinką ;*Jutro też nie inaczej.. ale nie zdradzam planów ;d

Oprócz tego tylko 5 lekcji, ale najchętniej nie poszedłbym na pierwszą i ostatnią, bo będzie nas cisnąć z angielskiego, a te tematy ustnych wypowiedzi są przyjebane jak gwóźdź do dechy: „System oceniania w Polsce„, „Adopcja„.. Może niedługo będzie jeszcze trzeba się wypowiedzieć o aborcji? a może abolicja? też ciekawe zagadnienie ;] Wymiękam… ;X

Dream Dance Vol.50 dobrze się już wgryzło jakiś czas temu, ale szukałem ostatnio czy może słuchać coś o DD Vol.51? Nic.

Teraz wchodzę.. i jak zwykle forum euroadrenaline.com jest na świeżo. Z tym, że informacja którą znalazłem nie sprawiła, że zaklaskałem uszami o podłogę, bo planowana data releasu to jedenasty.. LIPCA ;X Nie ma jeszcze okładki nawet, a co dopiero tracklisty. Na prawdę… myślałem, że wyjdzie troche wcześniej. Przecież nowe FT wyszło przed momentem, więc teraz czekać trzeba tylko na Dream Dance. Przyjdzie wiosna, zrobi się cieplutko, a ja co? Będę katował stare kawałki! Średnio to widzę. xd

Pozdro 😉

3 Komentarze

  1. hovy said,

    O kurwa, nieźle z tymi tematy kosmos .. xD
    Haha, widać będziesz musiał napierdalać stare kawałki 😛
    Pozdro xP

  2. Dawidziu said,

    ale jak to… 11 lipca??? Przecież każdy Dream Dance wychodził co 3 miesiace!! qfamać
    Co do tych tematów to hehe marzenia xD współczuję

  3. Suchy said,

Skomentuj

